Sinds afgelopen week ondersteunt Gerdien onze collega’s van Personeel & Organisatie. En dat betekent dat wanneer je naar ons kantoor in Rotterdam belt met een vraag over een factuur of je salaris, je haar zomaar aan de lijn kunt krijgen.Daarom willen we haar graag even je voorstellen. Lees hieronder meer over de werkzaamheden die Gerdien gaat uitvoeren en wat haar eerste indrukken zijn van het werken bij Adhocdocent.

‘Hoi! Ik ben Gerdien, 21 jaar en woonachtig in Strijen. Een spontane jonge meid die de kans om bij Adhocdocent te komen werken niet aan zich voorbij liet gaan. Sinds kort werk ik met veel enthousiasme als Personeel & Salarisadministrateur op de P&O afdeling te Rotterdam.

Iets betekenen voor de medemens is in mijn optiek erg belangrijk en geeft ook voldoening. Dat is iets wat terugkomt in mijn werkzaamheden bij Adhocdocent, bijvoorbeeld door het beantwoorden van vragen via mail, telefoon of chat. Zo kan ik docenten weer een stap verder helpen. Ook heb ik het een en ander aan ervaring op kunnen doen tijdens mijn stageperiode waardoor het werken op deze afdeling me niet geheel onbekend is.

In het begin is het wel even aanvoelen hoe de vork in de steel zit en hoe het allemaal werkt. Zoveel namen van docenten en talenten, het is nog een flinke klus om die allemaal te onthouden. Het lijkt me leuk om in de toekomst de medewerkers ook van gezicht te leren kennen. Dat zorgt voor een meer persoonlijke band en is prettig voor het onderlinge contact.

Om optimaal te kunnen functioneren als personeel- en salarisadministrateur is nauwkeurigheid vereist. Uren checken, gegevens van docenten bijhouden etc. Ik ben iemand die graag alles op orde heeft en kan deze eigenschap hier dus prima toepassen. In het verleden heb ik getwijfeld om de pabo te doen, alleen dat is er niet van gekomen. Bijzonder is het om nu van een heel andere kant in de onderwijssector bezig te zijn, het bevalt me nu al goed. Ik ben blij met deze nieuwe uitdaging en doe mijn best deze op een zo goed mogelijke wijze te vervullen! Ik ben er klaar voor!’